Just Married

Just Married

Sunday, February 14, 2010

SEDIH..........:(

huhu ni la ma sayunk aku....arif:)

salam....hurm......gong xi fa cai tuk smua rakyat malaysia,,,,,erm ri ni aku nk kongsi cita ku ngan korang semua.....ari ni ari paling sedih wat aku sbb ari ni last aku leh kuar ngn cayunk aku,,,,esok dia da na blik kedah,,,,hurm jwbnya keseorangan g la aku kat cni,,,,,aku sunyi la dok sorang2 kat cini...rase cam mau p keja kat Kedah ja tp bla pikir2 blik susah lak lau dk sana,,,,nk kna swa umah g....Dk cni xpe dok ngan mak ayah...makan pon diorang tanggung..ntah lor..sabar jola,,,,hari ni kitorang kuar p kb,,,,,saje p ronda2.....tp x tau pasl pe tiba2 je perut aku ni buat hal......sakit perut sangat2 sampai hilang mood aku nk g jalan2....myb sbb makan gulai banyak sangat kot kmarin....maklumla skunk musim org kawen.,,,huhuh,,,aku suka p kat org kwen ...leh tgok plamin n pngantin ..fuh cantik,,,,,bila tgok sume 2 tmbul gak keinginan nk kwen....hahahhaa,,gtai btul...duit xda nk kwen cana........hurm aku bru je balik umah 'bakal' ibu mertua...p jumpa dia sbb da lame x jumpa...2 pon sbb gwe aku balik..lau x aku mmg da x p umah dia,,,,sgan la..huhuh...uwaaaa sdey2 sok da xley jumpa hubby g...da xleh gadoo ngn dia,,,,,hurm dia ngah frust 2 sebab da 2x kete yg dia nak bli dh xde...huhuh monyok je muka dia td...hurm sape2 yg de nk jual honda e.k gtau aku erk....hubby aku 2 minat sangat kete 2..ntah lo aku x tw pe yg interesting kat keta 2...biar p kat diola...


hheheheh esok fmily aku nk g makan angin kat tganu...jom r nk ikut....kami nk p wat bbq kat sekayu....hurm skali skala best gak dapat p tempat camni ramai2 ngan family.....k la aku nk tdo lu sbab sok nk bangun awl.....bye2,,,,muah!!

No comments:

Post a Comment