Just Married

Just Married

Saturday, February 13, 2010

SEMUANYA KINI TINGGAL KENANGAN......


I MISS ALL OF THEM....MUAH(",)

satu kenangan manis wat aku masa dk d polimas ....aku dapat ramai sangat kwan2....huh,,,especially dak DIP6 ( sessi Jan07 hingga Jul09)....huhuh wat korang semua...aku tramat2 rndu kat ampa smua.....aku x leh lupa knangan kita smua.....ampa smua best fren aku hingga ke akhir hayat aku.....wat yana,syima,lyana,mira,sue,ida,aini,masyee,ferus,puva,aini,
syida,dayat,apiz,aris,jeff,amin,ket,keril,oi,hoo

aku tramat rindu kat ampa smua,,,,ingat t konvo kita jumpa balik noh...ampa kna mai smua,,,,t kita bikin gempaq kat poli...huhuh,,,,,aku rndu knangan kita smua..rndu nk p class,nk tdoq n makan ngn ampa smua....huhuh,,,,namun 2 smua hanya lah TINGGAL KENANGAN (eh2 cam lagu Saleem lak)..huhu,,,,,but aku minat sangat lagu too....cam ada kaitan ngn kita smua....uwaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment