Just Married

Just Married

Friday, February 12, 2010

firstly aku nk described about my life....hurm,,,,full name aku siti hasanah....Aku sengaja letakkan my fathers pic sebab dia idola aku,,,hurmmm,,,,,Ayah aku nama Abdul Rahim B Abdullah..aku cayang ngat kat dia,,,,dia da bkorban pe saja demi nk mmbesarkan aku sampai ke tahap ni...thanks ayah..i love u so much..insyallah selagi nyawa masih terlekat kat badan ni aku berjanji akan membalas segala jasa2mu ayahku...dia sorang yang penyabar,,wlaupun my sibling aku ni bnyak krenah tapi dia tetap sabar ngan we all,,,huhu,,,,aku syg ayah aku sangat,,,,he da best in the world,,,,ma aku lak nama dia siti Karimah binti Abdullah,,,,uhuh..ma aku dia xsuka bgambar so pic dia xda lam lptop aku.....aku sayang bangat sama dia..tanpa dia mayb aku x kan da punye kat dunia yang penuh ngan cabaran nie,,,,dia lah penyunting semangat aku ntuk terus idup kat dunia ni,,,insyaallah ma n ayah slagi aku masih idup aku akan cuba buat yang terbaik untuk ma ngan ayah....amin.,,,,i'm proud both of u.....mekasih sangat2 sebab membesarkan aku ngan penuh kasih sayang dan didikan yang sempurna.....u are my idol,,,,,,,huhu...muah6...

No comments:

Post a Comment