Just Married

Just Married

Friday, January 13, 2012

Moment 1 : Tawaran Kerja...

Alhamdulillah...hanya 2 ungkapan yang mampu aku ungkapkan d saat2 itu..tanggal 6 Hb November 2010 aku telah mendapat satu surat tawaran untuk berkhidmat didalam sektor awam...Satu2nya benda yg aku idamkan telah aku kecapi..

D saat2 itu trgambar kegembiraan di wajah2 redup ma dan ayahku...oh ayah dan ma, akan ku balas semua jasa2 yg engkau telah taburkan padaku...sungguh aku terharu!!!...x sangka hasil dari first temuduga aku berjaya!!...Sebelum nie aku trcalon as Calon Simpanan..Alhamdulillah..

Tanggal 4hb 12 2010 aku telah mula merantau ke Kuala Lumpur untuk menghadiri temuduga yg dijadualkan pada 6/12/10..Teramat sedih saat2 meninggalkan insan2 kesayanganku...Hanya Tuhan yg tahu saat2 aku melihat dua pasang mata yang telah banyak membantuku...Ma Dan Ayah!!!..Sayunye hatiku d saat2 ingin menaiki bas...Hari 2 ujan turung ngn lebatnye seakan2 mengiringi hati aku yg sedih...tp aku harus kuatkan semangat demi masa depan aku...

No comments:

Post a Comment