Just Married

Just Married

Thursday, January 19, 2012

Kerjaya Baru...

Alhamdulillah...aku telah melapor diri sebagai Penolong Pegawai Teknologi Maklumat pada 6 hb Disember 201o di Putrajaya..A lot of tq 4 my dearest kazen ,CIKSU sbb kasi tumpang kat umah die n anta g Putrajaya even mase 2 dia ngah peknen..Sowi su mnyusahkan mu...

ai2...rase bdebar lak nk stat keje baru..almaklumla aku x bnyak ngat pngalaman keje...ade pon smpat keje 5 bulan je...tp x pe..i'll try my best 4 my future..amin!!!

.
.
.
.
.
.
jeng3..
.
.
.
.
.
Alhamdulillah petang 6hb 12 tu aku dpt tw result posting kat ane...dalam ati ni dok kate "Janganla leh posting kat Sabah/Sarawak!!!".....Tup2 dapat kat K.L...and da place is MINDEF!!! uwaaaa tentera 2..hati mula dok pikir camne la nnti nk survive diri kat KeyEll 2,,,huarggghhhhh....hope smua d prmudahkan tok aku....

8 hb 2 g lapor diri kat Wisma Pertahanan,KL...alhamdulillah first day sume bjalan lancar...slama 6 hari jugak la we all duduk terperap kat BPSM..so far ok la dok kat sini...

Until Sekarang.......


Alhamdulillah, genap 6hb 12 2011 yang lepas cukupla staun aku berkhidmat ngn kerajaan...

No comments:

Post a Comment